Opinia z 2021-03-23 15:52:24 napisana przez: Klaudia .
Treść opinii:
Pani z recepcji uważa się za co najmniej Prezesa całej przychodni - nieprzyjemna ani w rozmowie osobistej, ani telefonicznej, traktuje pacjentów z góry! Na miejscu przychodni zastanowiłabym się, czy taka osoba powinna pracować z ludźmi. Drugie zastrzeżenie mam do zapisów na wyrwanie zęba.... ,, proszę dzwonić za 3 tygodnie". Tak też zrobiłam, ale niestety każda próba kontaktu kończyła się słowami ,,linia zajęta". Dodam, iż przez kilka godzin od samego rana dzwoniłam co dwie minuty. Około godziny 14 ,,przemiła" Pani z recepcji raczyła oznajmić, że miejsc już nie ma, że mogłam dzwonić wcześniej i rozłączyła słuchawkę. Czyżby miejsca porozchodziły się po koleżankach czy rodzinie? Pacjent na NWZ jest traktowany jak produkt drugiej kategorii. Sprawa zostanie zgłoszona do odpowiednich służb, bo to co się tam dzieje to jeden wielki żart.